Antalya’daki kargo şirketlerinden şikâyetçi olan vatandaşlar çözüm istiyor. Şirketlerin hakkında şikâyetlerini belirten vatandaşlar, kargo paketlerinin sürekli geç gelmesinden dolayı bıktıklarını da aktardı.
“EVDE YOK NOTU BIRAKILDI”
Bir vatandaş kargo ile yaşadığı sorunları şu kelimeleri dile getirdi “kargo firması tarafından eve gelinmeden “evde yok notu bırakıldı” diye sistemlerine girilerek tarafıma ulaştırılmadı. Kendi firma standartlarına göre ikinci kez getirilmesi gerekirken onu da yapmadan iade süreci başlatıldı. Firmanın müşteri hizmetlerini arayarak gerekli şikâyetleri iki defa oluşturdum, ses kayıtları mevcuttur. Buna rağmen şube görevini yerine getirmemektedir. Bu şube hakkında bu ve buna benzer yüzlerce şikâyet internette mevcuttur. Şubeye hiçbir şekilde telefon ile ulaşılamamaktadır. Mağduriyetim ile ilgili yaptırım uygulanmasını talep ediyorum” dedi.
“BİZİ İLGİLENDİRMİYOR” DİYEREK GERİ DÖNÜŞ YAPILMADI
Bir başka vatandaş da farklı şikâyetten yakındı, “Şu ana kadar yapmış olduğum 5 müşteri temsilcisi görüşmesine rağmen tarafıma herhangi bir geri dönüş yapılmamıştır. Sistemde kargonun şubeden çıkış yaptığı bilgisi olmasına rağmen, şube bu durumu “bizi ilgilendirmiyor” diyerek başka şubeye yönlendirmiştir. Başka şubede olumsuz yanıt vererek o firma da başka bir yere devretmiştir ve kargonun İstanbul’da olduğunu söylüyor” sözleriyle bu durumun çözülmesi için müşteri hizmetlerinden yardım istediğini ancak ilgilenmediklerini dile getirerek sözlerine son verdi.
MÜŞTERİ HİZMETLERİNİN İLGİLİ DAVRANMASI GEREKMEKTEDİR
Vatandaşlar yaşanan sorunların düzeltmesinin çok kolay olduğunu ancak kargo şirketlerinin işi yokuşa sürmelerinden dolayı bunu başaramadıklarını dile getirdi. Bir vatandaş, “Bu sorunların bitmesi için müşteri hizmetlerinin ilgili davranması ve kargo firmalarının özenli kargo teslimatı vb. kargo hassasiyetini sağlamak için uğraşılması gerekmektedir ve başka koşulların arasında vatandaşa yardımcı olunması gerekmektedir” diyerek çözümleri sundu.
STAJYER MUHABİRİ EDA GÜLHAN